Birthday Cupcake
slide show

En kakblogg av en amatörbagare för andra amatörbagare!



Den här väggtexten - som går att beställa på www.hemtrevnad.nu - sitter på väggen ovanför köksingången i mitt hus. Rent kalorimässigt är den väl inte så vettig kanske, men kakbak kan skänka lycka och skapa balans i livet, åtminstone för sådana som jag. Bakning är avkopplande, spännande och roligt! På den här bloggen har jag samlat en del av mina favoritrecept. Fler kommer. Jag kommer att även att fylla på befintliga recept med bilder vartefter. Jag lägger inte ut recept på något jag inte har provat att baka och smaka på själv. Välkommen att botanisera bland recept och tips!

PS. Ett stooooort tack till min underbara dotter Maja som tålmodigt lär mig hur man bygger upp en blogg. I egenskap av lärare kan jag lära ut till andra, men jag är usel på att ta instruktioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0