Birthday Cupcake
slide show

Höstfärger

I söndags åkte jag till mina föräldrars sommarstuga för att hämta hem ved till kaminen. Där hittade jag - troligtvis - årets sista gula kantareller! Trädens löv var bruna, gula och röda, samtidigt som mossan var grönaste grön. Vackert!
I trädgården har äpplena mognat och jag har tagit mig tid att plocka av en del. De flesta sitter dock fortfarande kvar på träden. Frosten närmar sig, så de äpplen som ska räddas måste räddas nu! Men tiden räcker inte riktigt till...
Se fram emot recept på bakverk med äpplen i! Äppelkakor och äppelpajer hör egentligen inte till mina favoriter, men nu experimenterar jag för fullt för att hitta de godaste kombinationerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0