Birthday Cupcake
slide show

Prylar från Stockholm

 
Två dagars vistelse i Stockholm kostar pengar...eftersom jag inte kan
hålla mig ifrån prylar som jag egentligen inte behöver. Te- och kaffeburk från
Derrière la Porte till exempel. Jag blir glad bara av att tänka på dem! Stenciler
som skapar vackra mönster på skummad mjölk (och kakor). Söt krydda, Mysgubben,
som ska strös på söta bakverk.
 
 
Fast kryddan, som jag läst om i en baktidning nyligen, doftar inte så gott som jag hade hoppats på.
Doften domineras av kryddnejlika, vilket för tankarna till jul och glögg. Jag måste prova den
så fort som möjligt. Förhoppningsvis smakar den annorlunda.
 
 
En detalj från teburken. Hur kan man inte älska de här burkarna?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0