Birthday Cupcake
slide show

Julmys i Göteborg

I helgen besökte jag Göteborg. För tillfället lider jag av en märklig yrsel, men jag lyckades vingla runt en stund i affärerna tillsammans med den övriga miljonen människor som var där. Det usla vädret gjorde att vi inte tog oss till Lisebergs julmarknad, men julstämning fanns det gott om ändå. Den välsorterade butiken Verner & Verner är rena himmelriket för en bakidiot som jag. Där inköptes diverse fina kakmått. Jag är grymt bra på att handla livsnödvändiga saker! Fast min man håller inte alltid med... :)

Min bloggdesigner och allt-i-allo, tillika underbara dotter Maja, och jag poserar i julgranskula!

Icke ätbar tårta med fina pryttlar på.
~

Kommentarer
Postat av: AnnaSara

Hej Eva!

Hoppas att du är hemma och tar det riktigt lugnt och vilar upp dig så du börjar må bättre snart!

Du livar alltid upp stämningen och vi saknar dig i skolan nu!



Kram på dig

/AnnaSara & Johanna 2:3

2011-12-08 @ 15:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0