Birthday Cupcake
slide show

Schabloner från IKEA

~

I lördags var maken och jag på IKEA en sväng. Det var alla andra i Östergötland också. Vi fick nästintill slå oss fram bland möbler och prylar och en fikastund i caféet var inte att tänka på. Kön började utanför restaurangen. Vi lyckades inte spendera mer än 137:-. Rekord! Vi brukar aldrig komma ut från IKEA utan att ha betalat minst en tusenlapp! Den bästa investeringen var schablonerna från köksavdelningen. Jag är helnöjd! Fast jag förstår inte när jag ska använda den som liknar en krabba, eller om det är en spindel, eller någon slags lus kanske?! Dottern gissar att det är en nos med morrhår. Hmmm. I don't know. Hur det gick med fikastunden? Det blev en latte från Mc Donald's i bilen hem!

~

~

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vart i Östergötland bor du? De där schablonerna verkar smarta, jag måste komma igång och börja baka mer. :)

Ha en trevlig dag! :)

2012-02-05 @ 13:02:50
URL: http://thisiscamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0