Birthday Cupcake
slide show

En vecka i västra England!

 
Jag har just kommit hem från England, efter en veckas utbyte med en skola i Oldham
i utkanten av Manchester. En dag gjorde vi en dagsutflykt till York,
där det pågick en "Food & Drink Festival".
 
 
 
Bland annat såldes mängder av olika fudge...
 
 
...och diverse brownies och blondies.
 
 
Engelsmän gillar sötsaker, så det finns gott om godisbutiker.
 
 
Fast jag måste erkänna att deras bakverk inte frestar mig.
 
 
Här lite kakförsäljning i Manchesters stora shoppingcentrum Arndale.
 
 
Och så lite cupcakes!
 
 
Men det här är nog det jag kommer att sakna mest - utsikten från mitt sovrum!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0