Birthday Cupcake
slide show

Kolapapper och glitterhjärtan



I dag kom de produkter jag beställde från Tårtdecor för några dagar sedan. Hurra!!! De små glitterhjärtana är bedårande och kommer att bli hur fina som helst på kolor till jul och kakor till Alla hjärtans dag.
Kolapapper hade jag egentligen kvar ett gäng sedan i julas, men jag ville försäkra mig om att ha tillräckligt många papper hemma till december. Det har hänt att de har varit slut i lager när jag velat beställa fler - hemska tanke! =)



På Tårtkonst (länken finns här på bloggen) säljer de glittergranar, glitterfjärilar, glitterblommor m.m. Där är de i dagsläget lite billigare än på Tårtdecor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0